Amadeus პროგნოზირებს მოგზაურობის ინდუსტრიის მნიშვნელოვან ცვლას 2024 წლამდე

Amadeus პროგნოზირებს მოგზაურობის ინდუსტრიის მნიშვნელოვან ცვლას 2024 წლამდე

Amadeus- მა, წამყვანმა ტურისტულმა ტექნოლოგიურმა კომპანიამ, გამოაქვეყნა თავისი წლიური ანგარიში, რომელიც პროგნოზირებს ძირითად ტენდენციებს, რომლებიც ჩამოაყალიბებს და ხელს შეუშლის მოგზაურობის ინდუსტრიას მომდევნო ორი წლის განმავლობაში.

2024 წლის Travel Trends ანგარიში ეფუძნება ინდუსტრიის ექსპერტების მონაცემებს და შეყვანას მსოფლიოს მასშტაბით.

Amadeus პროგნოზირებს მნიშვნელოვან ტენდენციებს, რომლებიც ორიენტირებულია პოსტ-პანდემიურ სამყაროში მოგზაურთა განვითარებადი საჭიროებებისა და პრეფერენციების გარშემო.

მუსიკალური ფესტივალები Spark Tourism Boom

ერთ-ერთი მთავარი ტენდენციაა "მუსიკალური ტურიზმის" ზრდა, მოგზაურები, რომლებიც მთელ მსოფლიოში კონცერტებსა და ფესტივალებზე დაჯავშნიან არდადეგებს. ანგარიშში ნათქვამია, რომ საკონცერტო განცხადებების შემდეგ ქალაქების მასპინძლობის ჯავშნები გაიზარდა.

ათენში ძიება 62% -ით გაიზარდა და ჯავშნები 80% -ით კვირაში Coldplay შოუს გამოცხადებიდან კვირაში. ანალოგიურად, რუმინეთმა დაინახა ფრენის ძიების 91% -იანი ზრდა და 2024 წლის ჯავშნების 436% -იანი ზრდა მას შემდეგ, რაც ჯგუფმა ბუქარესტი დაამატა მის ტურში.

ტენდენცია სარგებელს მოუტანს ევროპულ ეკონომიკას. გასულ წელს, 1.1 მილიონი ადამიანი ეწვია დიდ ბრიტანეთს კონცერტებისთვის, დახარჯა 6.6 მილიარდი ფუნტი. Amadeus- ის ანალიტიკოსები ითვალისწინებენ ზრდას, რადგან შემსრულებლები უფრო ამბიციურ მსოფლიო ტურებს გეგმავენ და ერთგული გულშემატკივრები გეგმავენ მათ გარშემო მოგზაურობას. ისინი პროგნოზირებენ ფესტივალებს, როგორიცაა Primavera Sound ესპანეთში და გლასტონბერი დიდ ბრიტანეთში წელს 500,000 დამსწრეს დახატავს.

სოციალური მედიის ვარსკვლავების გავლენა იზრდება

2024 წლის კიდევ ერთი ტენდენცია არის სოციალური მედიის პიროვნებების მზარდი გავლენა მოგზაურობის გადაწყვეტილებებზე. იმის ნაცვლად, რომ მხოლოდ შთაგონება უზრუნველყონ, პოპულარული ინფლუენსერები თავად ხდებიან მოგზაურობის პროვაიდერები. ისეთი პლატფორმების საშუალებით, როგორიცაა TikTok, Instagram და YouTube, ისინი იზიარებენ დაჯავშნის ბმულებს და ხელს უწყობენ პირდაპირ ჯავშნებს საკუთარი კურირებული ტურებისთვის.

Amadeus აღნიშნა, რომ ზრდა ფრენის ჯავშნები და სასტუმროს ძიება, როდესაც მიმართულებები ტენდენცია TikTok. მათ 85% -იანი ზრდა მას შემდეგ დაასახელეს, რაც გასული წლის ნოემბერში #amsterdam 6.9 მილიარდი ნახვა დააგროვა. ანგარიშში ნათქვამია, რომ სოციალური მედია გააგრძელებს საძიებო სისტემების შეცვლას Gen Z მოგზაურებს შორის მოგზაურობის კვლევისთვის.

ელექტრო თვითმფრინავი ახალი სამგზავრო მარშრუტების გასახსნელად

Amadeus ელოდება "ელექტრო ცათამბჯენები", რაც საშუალებას მისცემს მფრინავი ტაქსით და eVTOL თვითმფრინავებით გაჩნდეს, როგორც უფრო მდგრადი ალტერნატივა ურბანული, რეგიონალური და კუნძულის ტრანსპორტირებისთვის. კომპანიები მთელ მსოფლიოში ავითარებენ ელექტრო საავიაციო ქსელებს, მომსახურების დაწყებას 2024 წლისთანავე გეგმავენ.

მაგალითად, Volocopter მიზნად ისახავს უზრუნველყოს ელექტრო საჰაერო ტაქსის ფრენები 2024 წლის პარიზის ოლიმპიადის დროს. Surcar Airlines იღებს წყალბადის ელექტრო ძრავებს კანარის კუნძულების საზღვაო ქსელისთვის. ანალიტიკოსები პროგნოზირებენ, რომ ქალაქებში ვერტიპორტის დაყენება საშუალებას მისცემს ელექტრო თვითმფრინავებს შეამცირონ ემისიები პირველი და ბოლო მილის სამგზავრო მოგზაურობებზე.

AI მართავს ჰიპერ-პერსონალურად დაგეგმვას

ანგარიში ასევე ხაზს უსვამს ხელოვნურ ინტელექტს, როგორც განვითარებად ტენდენციას, რომელიც შექმნილია ონლაინ მოგზაურობის დაგეგმვისა და მომხმარებელთა მომსახურების გარდაქმნისთვის. გასული წლის ბოლოს დაწყების შემდეგ, ChatGPT– მა პიონერი გაუწია მოწინავე "გენეტიკური AI" შესაძლებლობებს. Amadeus ელოდება, რომ მსგავსი AI მიაწვდის მყისიერ, პერსონალიზებულ რეკომენდაციებს მოგზაურებს ვირტუალური ჩეთის ინსტრუმენტების საშუალებით.

ზოგიერთი მაგალითი მოიცავს Expedia- ს, რომელიც იწყებს ChatGPT მოდულს ტურისტული აგენტის იმიტაციისთვის და TripAdvisor აცხადებს ახალ AI- ზე მომუშავე ჩეთის მახასიათებლებს. ანალიტიკოსები ითვალისწინებენ AI ჩეთბოტებს, რომლებიც ამუშავებენ მომხმარებელთა რუტინულ მოთხოვნებს, რაც საშუალებას აძლევს ადამიანის აგენტებს ფოკუსირება მოახდინონ უფრო მაღალ ღირებულებაზე, სპეციალისტის საჭიროებებზე.

დამატებითი პარამეტრები პრემიუმ საჰაერო მოგზაურებისთვის

დაბოლოს, Amadeus პროგნოზირებს ავიაკომპანიებს, რომლებიც პასუხობენ ცხოვრების წესის ცვლილებებს პრემიუმ კლასის მოგზაურობის გაფართოებით. ისინი პროგნოზირებენ უფრო დაუმუშავებელ ბიზნეს კლასის ტარიფებს წვდომის გასახსნელად და შემოსავლის მისაღებად.

ამავე დროს, მატარებლები დაამატებენ შეკვეთილ, ულტრა ფუფუნების შეთავაზებებს, როგორიცაა კერძო ლუქსი და ორმაგი საწოლი. ამადეუსი მოიხსენიებს მოგზაურთა ტენდენციებს თაობებში, რომლებიც ისწრაფვიან პრემიუმ გამოცდილებისკენ და არ სურთ დაუბრუნდნენ ეკონომიკას პანდემიის შემდეგ.

როგორც მტკიცებულება, აშშ-ს ავიაკომპანიები გეგმავენ პრემიუმ ადგილების გაზრდას 25-75% მოგების მისაღებად.

გავლენა ETIAS-ზე

Amadeus-ის ანგარიშში პროგნოზირებული ევროპის ვიზიტორების შემოდინება დამატებით მოთხოვნებს განათავსებს ევროპის მოგზაურობის ინფორმაციისა და ავტორიზაციის სისტემაზე (ETIAS)..

ETIAS მოითხოვს წინასწარ მოგზაურობის ნებართვას 60-ზე მეტი ქვეყნის ვიზიტორებისთვის, რომლებიც შედიან შენგენის ზონის უვიზოდ.

მუსიკალური ტურიზმისა და სოციალური მედიის გავლენის ქვეშ მყოფი ჯავშნების ზრდასთან ერთად, უფრო მეტ მოგზაურს დასჭირდება ონლაინ ETIAS აპლიკაციის დასრულება და მოგზაურობის დაწყებამდე 7 ევროს გადახდა. ეს შეამოწმებს სისტემის შესაძლებლობებს, რომ ეფექტურად დაამუშაოს დამატებითი მოცულობა უსაფრთხოების სტანდარტების შენარჩუნებისას.

პრემიუმ საჰაერო მოგზაურობისა და ელექტრო ავიაციის ტენდენციები ასევე შეიძლება გაიზარდოს ETIAS აპლიკაციებში, თუ ახალი მარშრუტები გააფართოვებს უვიზო შესვლის ვარიანტებს.

როგორც ავტომატიზირებული სისტემა, ETIAS მიზნად ისახავს სწრაფ დამტკიცებას, ამიტომ ლეგიტიმური ტურისტები არ აკავებენ. თუმცა, განხორციელების გუნდებს შეიძლება დასჭირდეთ ინფრასტრუქტურისა და პერსონალის გაფართოება, რათა გაუმკლავდეს შენგენის ზონის ჩამოსვლის Amadeus- ის პროგნოზირებულ ზრდას 2024 წლამდე.

Amadeus Travel Trends ანგარიში უზრუნველყოფს მნიშვნელოვან ინტელექტს პოლიტიკის შემქმნელებისა და ინდუსტრიის მოთამაშეებისთვის ტურიზმის მოთხოვნის, ტრანსპორტირების, ტექნოლოგიისა და მოგზაურის პრიორიტეტების განვითარებადი ცვლილებების შესახებ. საზღვრების ხელახლა გახსნისთანავე, მონაცემებზე დაფუძნებული შეხედულებები გადამწყვეტი იქნება მოგზაურობის პროვაიდერებისთვის ევროკავშირის მასშტაბით, რათა 2024 წელს და მის ფარგლებს გარეთ მოგზაურთა ცვალებად სურვილებთან შესაბამისობაში მოყვანა მოხდეს.