ამსტერდამის Schiphol აეროპორტის ნაკრები 14.8% -იანი დამუხტვის ლაშქრობისთვის 2024 წელს

ამსტერდამის Schiphol აეროპორტის ნაკრები 14.8% -იანი დამუხტვის ლაშქრობისთვის 2024 წელს

ამსტერდამის პირველადი საავიაციო ჰაბი, შიფჰოლის აეროპორტი, 2024 წლისთვის აეროპორტის გადასახადების მნიშვნელოვანი 14.8% -იანი ზრდაა. ეს ნაბიჯი მიზნად ისახავს დაკარგული შემოსავლების აღდგენას 2022 წლის რთული პერიოდში, რაც გამოწვეულია პანდემიის ხანგრძლივი ზემოქმედებით და უსაფრთხოების პერსონალის დეფიციტით.

ამ ზრდამ გამოიწვია ძლიერი რეაგირება ავიაკომპანიებისა და სამართლებრივი დაპირისპირებისგან, რაც უფრო ფართო გავლენას ახდენს ავიაბილეთების ფასებზე.

ფინანსური აღდგენა გაზრდილი გადასახადების საშუალებით

შიპოლის ზრდის სტრატეგია არის ძალისხმევა მისი ფინანსური მდგომარეობის სტაბილიზაციისთვის რთული პერიოდის შემდეგ. 2022 წელს აეროპორტი პანდემიასთან დაკავშირებული მოგზაურობის შეზღუდვებისა და უსაფრთხოების პერსონალის მნიშვნელოვანი დეფიციტის გამო ფრენების მნიშვნელოვანი შემცირების წინაშე აღმოჩნდა.

აეროპორტის მთავარმა ფინანსურმა ოფიცერმა, რობერტ კარსუმ, განაცხადა, რომ ეს ზრდა აუცილებელია მომსახურების ხარისხისა და ფინანსური ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად. ფინანსური სტრატეგია გულისხმობს ზარალის აღდგენას მარეგულირებელი ჩარჩოების დაცვით, რაც ხელს უშლის ამ გადასახადების მოგებას.

შიფჰოლი ფრენების მნიშვნელოვანი შემცირების წინაშე აღმოჩნდა პანდემიასთან დაკავშირებული მოგზაურობის შეზღუდვების ორმაგი ზეწოლისა და უსაფრთხოების პერსონალის მნიშვნელოვანი დეფიციტის გამო. ეს უკანასკნელი საკითხი იმდენად მწვავე იყო, რომ აეროპორტი იძულებული გახდა დაეფარა გამგზავრების მგზავრების რაოდენობა, განსაკუთრებით ზაფხულის მაღალი დონის თვეებში.

ფინანსური სტრატეგია მოიცავს ზარალის აღდგენას მარეგულირებელი ჩარჩოების დარღვევის გარეშე, რაც ზღუდავს აეროპორტს ამ გადასახადებიდან მოგებისგან. ნებისმიერი ზედმეტი შემოსავალი, კანონმდებლობის თანახმად, უნდა დაუბრუნდეს ავიაკომპანიებს.

რეაქციები და სამართლებრივი გართულებები

შიფჰოლში მოქმედმა ავიაკომპანიებმა უკმაყოფილება გამოხატეს გაზრდილი საფასურის გამო, რაც ბილეთის ფასების ზრდას ელოდება. უკმაყოფილება იურიდიულ მოქმედებაში გადაიზარდა, ისეთი მატარებლებით, როგორიცაა KLM Royal Dutch Airlines (KLM) და სავაჭრო ორგანიზაციები, როგორიცაა საერთაშორისო საჰაერო ტრანსპორტის ასოციაცია (IATA), რომლებიც ეძებენ მიმოხილვას სავაჭრო სააპელაციო საბჭოსგან აეროპორტის გადაწყვეტილების წინააღმდეგ.

აეროპორტის სატარიფო პოლიტიკა თანმიმდევრულად იყო დაპირისპირების წერტილი, რამაც გამოიწვია წინასწარი საჩივრები მარეგულირებელ ორგანოებთან.

გადასახადების ზრდა მოდის უფრო ფართო საავიაციო ინდუსტრიის პრობლემების ფონზე, მათ შორის გარემოსდაცვითი და საავიაციო გადასახადების გაზრდა და ოპერაციების მასშტაბის ზეწოლა. ინდუსტრიის მასშტაბით არსებული გამოწვევები ხელს უწყობს ავიაკომპანიებსა და აეროპორტებს შორის დაძაბულობას, რადგან ორივე ებრძვის ფინანსური სიცოცხლისუნარიანობისა და კონკურენტული მომსახურების შეთავაზების შენარჩუნების აუცილებლობას.

ინვესტიციები და კონკურენტუნარიანი პოზიციონირება

მიუხედავად ბრალდებისა, Schiphol მზად არის 3 მილიარდ ევროზე მეტი გადასცეს აუცილებელ მოვლას და განახლებებს 2024-2027 წლებში. საინვესტიციო გეგმა მოიცავს აეროპორტის სხვადასხვა ობიექტების ყოვლისმომცველ რემონტს, რაც ხაზს უსვამს აეროპორტის ვალდებულებას შეინარჩუნოს თავისი კონკურენტული უპირატესობა, როგორც მთავარი საერთაშორისო კერა.

აეროპორტმა ხაზი გაუსვა, რომ შემოთავაზებული ლაშქრობის შემთხვევაშიც კი, მისი ბრალდებები კვლავ კონკურენტუნარიანია საერთაშორისო მასშტაბით. ავიაკომპანიებიდან დაწესებული თანხები სისტემატურად რეინვესტირებულია აეროპორტის ინფრასტრუქტურის შენარჩუნებასა და გაუმჯობესებაში, მათ შორის ასაფრენ ბილიკებზე, უსაფრთხოებაში, ტერმინალურ ობიექტებსა და სისუფთავეში, რაც გადამწყვეტია აეროპორტის ოპერაციებისა და საერთო მოგზაურის გამოცდილებისთვის.

ეკონომიკური დაბალანსების აქტი

შიპოლის ფინანსური სტრატეგიის დინამიკა ავლენს დელიკატურ დაბალანსების აქტს. მიუხედავად იმისა, რომ აეროპორტმა უნდა იმოძრაოს საკანონმდებლო მოთხოვნებისა და მომსახურების მოლოდინების სირთულეებზე, მას ასევე ემუქრება ავიაკომპანიებთან და მგზავრებთან ურთიერთობის მართვის კრიტიკული ამოცანა.

აეროპორტის გადასახადების ზრდა არის მიმდინარე მოლაპარაკებების განცხადება წარსული ფინანსური შტამების აღდგენასა და ევროპის ერთ-ერთი მთავარი აეროპორტისთვის სტაბილურ მომავალში ინვესტირებას შორის.

ასევე წაიკითხეთ: ნიდერლანდების ETIAS

ევროკავშირის ვიზიტორები და ემიგრანტები ახალ ხარჯებზე ნავიგაციისთვის

შიფჰოლში აეროპორტის გადასახადების მომავალი 14.8% -იანი ზრდა მნიშვნელოვან გავლენას მოახდენს ევროკავშირის ვიზიტორებისა და ემიგრანტებისთვის. ამ ლაშქრობამ შეიძლება ირიბად იმოქმედოს მათზე, ვინც მოითხოვს ETIAS ავტორიზაციას ან შენგენის ვიზას, რადგან ავიაკომპანიებმა შეიძლება გაზარდონ საჰაერო ხომალდები უფრო მაღალი საოპერაციო ხარჯების კომპენსაციისთვის.

შესაბამისად, ამსტერდამი შეიძლება გახდეს ნაკლებად სასურველი მოგზაურობის ან სატრანზიტო დანიშნულების ადგილი მოგზაურობის ხარჯების გაზრდის გამო. სიტუაცია განსაკუთრებით აქტუალურია გრძელვადიანი მოგზაურებისთვის, როგორიცაა ოჯახები, ინვესტორები, ციფრული მომთაბარეები და სტუდენტები, რომლებიც გეგმავენ გაფართოებულ ყოფნას ან ევროკავშირში გადაადგილებას. ამ ჯგუფებისთვის, შიფჰოლის აეროპორტში გაზრდილი ბრალდებები შეიძლება იყოს გადამწყვეტი ფაქტორი, რომელიც გავლენას ახდენს მათ გადაწყვეტილების მიღების პროცესზე და პოტენციურად მართავს მათ ევროკავშირის სხვა მიმართულებებისკენ, მოგზაურობის დაბალი ხარჯებით.

გარდა ამისა, სჩიპოლის აეროპორტში ვიზიტორთა საერთო გამოცდილებაზე შეიძლება გავლენა იქონიოს, რამაც შეიძლება გავლენა მოახდინოს მოგზაურთა ბიუჯეტებზე და მათ აღქმაზე ევროკავშირის, როგორც სასურველი ტურისტული დანიშნულების ადგილის შესახებ.

ევროკავშირის საიმიგრაციო სტრატეგიები მოგზაურობის ხარჯების ზრდის ფონზე

აეროპორტის გადასახადების გაზრდის გადაწყვეტილება სცილდება მხოლოდ ეკონომიკურ მოსაზრებებს, რაც პოტენციურად გავლენას ახდენს ევროკავშირის საიმიგრაციო უფრო ფართო პოლიტიკაზე.

ევროკავშირის ქვეყნები, მათ შორის ნიდერლანდები, აწყდებიან გამოწვევას, რომ დააბალანსონ აეროპორტის შემოსავლის გაზრდის ეკონომიკური აუცილებლობა ტურისტებზე, სტუდენტებზე და გამოცდილ ემიგრანტებზე პოტენციური შემაკავებელი ეფექტის წინააღმდეგ. ეს ბალანსი გადამწყვეტია იმისთვის, რომ ევროკავშირი დარჩეს მიმზიდველი დანიშნულების ადგილი, მიუხედავად უფრო მაღალი ხარჯებისა.

უფრო მეტიც, AMS–ის მსგავსი ძირითადი ჰაბების ტრანზიტის ფინანსური შედეგები შეიძლება გახდეს დისკუსიის თემა მომავალ პოლიტიკის შემუშავებაში, განსაკუთრებით ETIAS და შენგენის სავიზო პოლიტიკასთან დაკავშირებით. ამ დისკუსიებმა შეიძლება ყურადღება გაამახვილოს ხარჯების სტრუქტურების რეგულირებაზე და მოგზაურთა ფასილიტაციის გაუმჯობესებაზე, რათა შეამციროს ნებისმიერი უარყოფითი ზემოქმედება.

გარდა ამისა, იმ ქვეყნებისთვის, რომლებიც მიზნად ისახავენ გრძელვადიანი მაცხოვრებლების მოზიდვას, როგორიცაა ინვესტორები, მეწარმეები ან ციფრული მომთაბარეები, გაზრდილი ტრანსპორტირების ხარჯები შეიძლება საჭირო გახდეს საიმიგრაციო პოლიტიკის გადაფასება ან წახალისება, რომ შეინარჩუნონ თავიანთი მიმზიდველობა, როგორც მიმზიდველი მიმართულებები.

დაწვრილებით: როგორ შემიძლია ევროპაში გამგზავრება ბიუჯეტში?

Schiphol- ში აეროპორტის ესკალაციის ბრალდება მნიშვნელოვან იუნქტურას აღნიშნავს აეროპორტის პოსტ-პანდემიური აღდგენის სტრატეგიაში. ვინაიდან ავიაკომპანიები და აეროპორტი აგრძელებენ იურიდიულ ბრძოლებში ჩართვას, ამ დაძაბულობის შედეგი, სავარაუდოდ, ხანგრძლივ გავლენას მოახდენს საავიაციო ინდუსტრიის მარეგულირებელ ლანდშაფტსა და ეკონომიკურ ჯანმრთელობაზე.

Schiphol- ის სტრატეგიული ინვესტიციები ჰორიზონტზე, ინდუსტრია ყურადღებით აკვირდება, თუ როგორ განვითარდება ეს ფინანსური რეკალიბრაციები განვითარებად საჰაერო მოგზაურობის ბაზარზე.