ევროპელი ბიზნეს მოგზაურები იღებენ სარკინიგზო და მდგრადობას

ევროპელი ბიზნეს მოგზაურები იღებენ სარკინიგზო და მდგრადობას

გლობალური ბიზნეს მოგზაურობის ასოციაციის (GBTA) და FREENOW- ის ბოლოდროინდელი კვლევა ავლენს მნიშვნელოვან ცვლილებას ევროპული ბიზნეს მოგზაურობის შეღავათებში პანდემიის შემდეგ. კვლევა, სახელწოდებით "სახმელეთო ტრანსპორტის ევოლუცია საქმიანი მოგზაურობისთვის" , მიუთითებს სარკინიგზო მოგზაურობისკენ სწრაფვისკენ.

ბიზნესის დაახლოებით 49% -მა გაზარდა ხარჯები სარკინიგზო მოგზაურობაზე, დასაქმებულთა 77% -ით, რომლებიც უპირატესობას ანიჭებენ მატარებლებს საქმიანი მოგზაურობის დროს. ეს ტენდენცია მიეკუთვნება სხვადასხვა ფაქტორებს, მათ შორის მდგრადობის მზარდ აქცენტს.

მდგრადობა, როგორც ძირითადი ფაქტორი

მდგრადობა გაჩნდა, როგორც მოგზაურობის მენეჯერების მთავარი საზრუნავი. მონაცემები აჩვენებს, რომ მოგზაურობის მენეჯერების 38% ახლა უპირატესობას ანიჭებს ეკო მეგობრულ ტრანსპორტირებას უფრო მეტად, ვიდრე პანდემიამდე.

ეს ცვლა შეესაბამება ევროპის უფრო ფართო Net Zero მიზნებს. გამოკითხულთა 75% თვალყურს ადევნებს სახმელეთო გამონაბოლქვს საქმიანი მოგზაურობიდან, თუმცა გამოწვევები რჩება მონაცემთა ზუსტ შეგროვებაში მრავალი სახმელეთო მოგზაურობის მიმწოდებლის გამოყენების გამო.

მოქნილობა და Ride-Hailing პროგრამები იძენს წევას

მოგზაურობის ვარიანტებში მოქნილობა გადამწყვეტი რჩება, ბიზნეს მოგზაურთა 65% ხშირად იყენებს ტრანსპორტირების მრავალ რეჟიმს ერთ მოგზაურობაში. კვლევა ასევე ხაზს უსვამს მგზავრობების აპლიკაციების მზარდ ინტეგრაციას მივლინებაში, მოგზაურთა 77% იყენებს ამ აპებს სამუშაო მოგზაურობის დროს.

კომპანიებს მოუწოდებენ შექმნან ცალკეული ბიზნეს ანგარიშები ამ აპებისთვის ადმინისტრაციული პროცესების გასამარტივებლად.

სახმელეთო ტრანსპორტირების სირთულე და ხარჯები ევროპაში

ევროპის რამდენიმე ქვეყანაში ჩატარებული GBTA კვლევა ასახავს მიწის ტრანსპორტირებასთან დაკავშირებულ სირთულეებსა და მზარდ ხარჯებს. ევროპელი მოგზაურობის მენეჯერების დაახლოებით 49% ასახელებს ხარჯების შეკავებას, როგორც მათ ძირითად შეშფოთებას, რასაც მოჰყვება მდგრადობა და თანამშრომელთა გამოცდილება. საწვავის ფასების ზრდამ მნიშვნელოვნად იმოქმედა ბიზნეს მოგზაურობაზე, საწვავის ხარჯების 50% -იანი ზრდა.

უსაფრთხო ტრანსპორტის აღდგენა დამოკიდებულია თანამშრომლებისა და მგზავრების დაცვაზე COVID-19– ის შემდეგ. მანამდე ევროკომისიამ ურჩია, რომ სახმელეთო ტრანსპორტირება მოიცავს მატარებლებზე, ავტობუსებსა და ბორნებს საკმარისი სივრცის გამოყოფას, რათა მგზავრებმა შეძლონ დისტანციის შენარჩუნება, ასევე განაგრძონ ხელით გამწმენდი ნაწარმის ხელმისაწვდომობა. ევროკავშირმა ასევე ურჩია ონლაინ რეგისტრაციისა და ბილეთების მაქსიმალურად წახალისებას, რათა შეამციროს რიგები და პირადად კონტაქტი.

მრავალფეროვანი პრეფერენციები ევროპელ მოგზაურებს შორის

პრეფერენციები განსხვავდება ევროპულ ბიზნეს მოგზაურებს შორის, კომფორტი და გამოცდილება ხშირად პრიორიტეტულია ღირებულებასა და მდგრადობაზე. ამასთან, ფრანგი ბიზნეს მოგზაურები უფრო მეტ შეშფოთებას ავლენენ ხარჯების შეკავების გამო.

მანქანების გაზიარების, eScooters და eBikes- ის ჩართვა ტურისტულ პროგრამებში იზრდება, რაც ასახავს ევროპაში სახმელეთო ტრანსპორტირების განვითარებად ლანდშაფტს.

როგორ ამყარებს მოგზაურობის ახალ ტენდენციებს ევროკავშირის ვიზიტორთა გამოცდილება და საიმიგრაციო პოლიტიკა

ევროპაში სახმელეთო ტრანსპორტის განვითარებადი ტენდენციები გავლენას ახდენს ევროკავშირის ვიზიტორებზე, მათ შორის ბიზნეს მოგზაურებზე, ჯგუფურ მოგზაურებზე, ინვესტორებზე, ციფრულ მომთაბარეებსა და სტუდენტებზე. გაზრდილი ყურადღება მდგრადობაზე და სარკინიგზო და ეკო მეგობრული სატრანსპორტო რეჟიმების ფართო მიღებაზე შეიძლება გავლენა იქონიოს მათ მოგზაურობის არჩევანზე. გრძელვადიან მოგზაურებსა და ემიგრანტებს შეიძლება დასჭირდეთ ამ ცვალებად პრეფერენციებთან ადაპტირება და მათი მობილობის გადაწყვეტილებებში მდგრადობის მზარდი მნიშვნელობა.

ამ ტენდენციებმა ასევე შეიძლება ირიბად იმოქმედოს ევროკავშირის საიმიგრაციო პოლიტიკაზე, განსაკუთრებით ემიგრანტებისთვის მდგრადი ტრანსპორტირების ვარიანტების ინტეგრაციასთან დაკავშირებით. ვინაიდან ევროკავშირის ქვეყნები ცდილობენ დააკმაყოფილონ თავიანთი გარემოსდაცვითი მიზნები, პოლიტიკა, რომელიც ხელს უწყობს მდგრადი სატრანსპორტო რეჟიმების გამოყენებას, შეიძლება გახდეს უფრო გავრცელებული, რაც გავლენას ახდენს გრძელვადიან მოგზაურებსა და ემიგრანტებზე.

ხარჯთეფექტური და ეკო მეგობრული ტრანსპორტის აქცენტი ასევე შეიძლება გავლენა იქონიოს საზოგადოებრივი ტრანსპორტის ხელმისაწვდომობასა და ინფრასტრუქტურის განვითარებასთან დაკავშირებულ პოლიტიკის გადაწყვეტილებებზე. ერთ-ერთი ასეთი პოლიტიკაა ევროკავშირის ლურჯი ბარათი, რომელიც პირველად 2009 წელს დაინერგა, რომელიც არაევროპულ მოქალაქეებს ევროკავშირში ბინადრობისა და მუშაობის უფლებას ანიჭებს. თავდაპირველად, ძალიან მკაცრი წესები გამოიყენება დასაშვებობასთან დაკავშირებით, მაგრამ 2021 წელს შესწორებული დირექტივის შემდეგ, სტანდარტები მოდუნებულია, რაც აადვილებს მაღალკვალიფიციურ და გამოცდილ მუშაკებს გადაადგილებას.

ვინაიდან მდგრადობა უფრო კრიტიკული ხდება ევროკავშირის პოლიტიკის შემუშავების ყველა ასპექტში, გამოცდილი ემიგრანტების მოსაზიდად მსგავსი ძალისხმევა შეიძლება შეიცავდეს პრეფერენციებს ეკო მეგობრული ტრანზიტისა და მობილობისთვის. ევროკავშირის ლურჯი ბარათი და სხვა ემიგრანტზე ორიენტირებული დირექტივები შეიძლება დაიწყონ გარემოზე ზემოქმედების ფაქტორი მათ გაიდლაინებში, რათა შეესაბამებოდეს ევროპის მდგრადობის მიზნებს. ამან შეიძლება შეცვალოს ემიგრანტების გრძელვადიანი სატრანსპორტო გადაწყვეტილებები და ხელმისაწვდომი იყოს მობილობის მდგრად ვარიანტებზე გადაადგილებისთანავე.

დასკვნა

GBTA და FREENOW კვლევა ნათელს ჰფენს ევროპაში საქმიანი მოგზაურობის ცვალებად დინამიკას. მდგრადობის, სარკინიგზო მოგზაურობისა და რაიდის სეტყვის აპლიკაციების გამოყენების მკაფიო გადასვლით, როგორც მოგზაურობის მენეჯერები, ასევე საქმიანი მოგზაურები ეგუებიან ახალ ლანდშაფტს. ეს ტენდენციები არა მხოლოდ ასახავს ცვალებად პრეფერენციებს, არამედ მიუთითებს გარემოსდაცვითი მიზნების უფრო ფართო ვალდებულებაზე. ვინაიდან ბიზნეს მოგზაურობის სექტორი განაგრძობს განვითარებას, კომპანიებისთვის, მოგზაურებისთვის და პოლიტიკოსებისთვის გადამწყვეტი იქნება ამ მოვლენებისა და მათი ფართო შედეგების შესაბამისად დარჩენა.