ვენის აეროპორტი "მეორე საუკეთესო" წელს მგზავრთა დონის მახლობლად აღწევს

ვენის აეროპორტი "მეორე საუკეთესო" წელს მგზავრთა დონის მახლობლად აღწევს

ვენის აეროპორტი (VIE) მიესალმა 29.5 მილიონ მგზავრს 2023 წელს, რაც 2022 წლის 24.7%-ით გაიზარდა და 2019 წელს მისი წინასწარი პანდემიური საქმიანობის 93.3% შეადგინა.

აეროპორტის ოფიციალურმა წარმომადგენლებმა 2023 წელი აღწერეს, როგორც VIE– ს "მეორე საუკეთესო საგზაო წელი ისტორიაში" 19 იანვარს გამართულ ბრიფინგზე .

ძლიერი მოხსნა ემყარება COVID-19 მოგზაურობის შეზღუდვების ეტაპობრივ შემსუბუქებას და ევროპაში საჰაერო მიმოსვლის მოთხოვნას.

მენეჯმენტმა ხაზი გაუსვა VIE-ს ოპერაციულ სრულყოფილებას, რაც ხაზს უსვამს მის სტატუსს, როგორც ყველაზე პუნქტუალურ ჰაბს Lufthansa Group-ში.

2024 წელს მგზავრთა ტრაფიკისა და ფინანსების პროგნოზი

მენეჯმენტი წელს VIE– ში 30 მილიონ მგზავრს ელოდება კონსოლიდირებული წმინდა მოგება 210 მილიონი ევრო 970 მილიონი ევროს შემოსავლებზე.

ოფიციალურმა პირებმა ასევე დააპროექტეს შემოსავლის 19.1% -იანი ზრდა პროცენტის, გადასახადების, ამორტიზაციისა და ამორტიზაციის (EBITDA) 2024 წელს 390 მილიონ ევროზე მეტი.

"მოსალოდნელია, რომ შემოსავალი 970 მილიონ ევრომდე გაიზრდება, წლის კონსოლიდირებული წმინდა მოგება უნდა გაიზარდოს მინიმუმ 210 მილიონ ევრომდე, ხოლო EBITDA იქნება 390 მილიონ ევროზე მეტი, რაც ხაზს უსვამს სრულიად ვალისგან თავისუფალი კომპანიის ძლიერ ფინანსურ მდგომარეობას", - თქვა Günther Ofner- მა, მენეჯმენტის საბჭოს წევრმა.

მისი ზრდის მხარდასაჭერად, მენეჯმენტი გეგმავს კაპიტალის ხარჯების გაორმაგებას 2023 წლის დონეზე 200 მილიონ ევროზე მეტი ხარისხისა და მდგრადობის ინიციატივებზე.

ეს მოიცავს წინ გადაადგილებას ტერმინალის 3-ის სამხრეთ გაფართოებით, რომელიც 2027 წელს დასრულებისას დაამატებს 70,000 კვადრატულ მეტრს.

ფოკუსირებულ ზრდას მოაქვს 700 ახალი აეროპორტის სამუშაო ადგილი

upbeat პროგნოზები მოდის ერთად ბუმი ადგილზე ბიზნეს პროექტები, რომ დასძინა 700 სამუშაო აეროპორტში 2023.

ოფიციალური პირები 2024 წელს სამუშაო ადგილების ზრდას ელოდებიან აეროპორტის გაფართოების ფონზე.

თუმცა, მენეჯმენტმა ასევე აღნიშნა, რომ 2025 წლიდან ევროკავშირის მომავალი მოთხოვნის სათავეები მდგრადი საწვავის შერევის შესახებ.

"სამოქმედო გეგმა სასწრაფოდ არის საჭირო" რეგულაციის დასაკმაყოფილებლად საჭირო საწარმოო შესაძლებლობების შესაქმნელად, თქვა ონნერმა.

ძირითადი ტრაფიკის ფიგურები აჩვენებს ძლიერ იმპულსს

29.5 მილიონი საერთო მგზავრის გარდა, აეროპორტმა ასევე აღნიშნა 28.2% -იანი ზრდა წარმოშობისა და დანიშნულების (O&D) მოგზაურების 22.8 მილიონამდე, 14.3% -იანი ზრდა ტრანსფერის მგზავრებთან ერთად 6.6 მილიონამდე.

ამ მიღწევებმა გამოიწვია თვითმფრინავების დატვირთვის ფაქტორები 2.8 პროცენტული პუნქტით 80.5% -მდე, რაც აღემატება პანდემიამდელ დონეს.

საუკეთესო მიმართულებები ასახავს დასვენების გაგრძელებას და მეგობრებისა და ნათესავების (VFR) მოგზაურობის მონახულებას.

ანტალია, მალორკა და ბარსელონა სათავეში ჩაუდგნენ დასასვენებელ ადგილებს, ხოლო ბანგკოკი, ნიუ-იორკი და ტაიპეი ხელმძღვანელობდნენ გრძელ მარშრუტებს.

ოფიციალურმა პირებმა განსაკუთრებული ძალა აღნიშნეს იტალიაში, საბერძნეთსა და თურქეთში.

Flughafen Wien Group დასძენს საერთაშორისო მიღწევას

VIE– ს ზრდამ გადააჭარბა Flughafen Wien Group– ის საერთო შესრულებას, რომელიც მოიცავს VIE– ს და კომპანიის ინვესტიციებს მალტასა და კოსისის აეროპორტებში.

ჯგუფმა 38 მილიონი მგზავრი გაატარა, 26.2%, ხოლო 2019 წლის დონე 6.7% -ით გადააჭარბა მალტის აეროპორტში და 12% სლოვაკეთის კოსისის აეროპორტში.

დეკემბერი Caps წელი ძლიერი ყოველთვიური მიღწევები

VIE– ს დეკემბრის მგზავრთა რაოდენობა გაიზარდა 13.9% წლის განმავლობაში 2.2 მილიონ მოგზაურამდე, რაც ერთ წელზე მეტი ხნის განმავლობაში ძლიერი თვის განმავლობაში მოგებას იფარებდა.

ოფიციალურმა პირებმა მიმდინარე იმპულსი 2024 წლის დასაწყისში ძლიერი მოძრაობის განვითარების დადებითი ნიშანია.

ვაქცინაციის მაჩვენებლების ზრდასთან ერთად და მოგზაურობის მოთხოვნა კვლავ აღდგება პანდემიიდან, ვენის აეროპორტი, როგორც ჩანს, მზად არის მიაღწიოს 2024 წლის მაღალი ზრდის მიზნებს.

თუმცა, პოტენციური ეკონომიკური ქარი და ევროკავშირის რეგულაციებით გათვალისწინებული მდგრადობის ინიციატივები გამოწვევებს უქმნის ძლიერი იმპულსის შენარჩუნებას.

ახალი ტერმინალი მომავალი ETIAS დამტკიცების პიკის შესამსუბუქებლად

ვენის აეროპორტის გაფართოებას დამატებითი მნიშვნელობა აქვს 2025 წლის მაისში ევროპის მოგზაურობის საინფორმაციო და ავტორიზაციის სისტემის (ETIAS) სავიზო უარის თქმის პროგრამის დაწყებასთან დაკავშირებით.

გაშვებისას, ETIAS მოითხოვს წინასწარი მგზავრობის განბაჟებას 60-ზე მეტი ქვეყნის ვიზიტორებისთვის, რომლებიც ამჟამად სარგებლობენ ევროკავშირში უვიზო მიმოსვლის გარეშე.

ინდუსტრია ელოდება განაცხადების წყალდიდობას 2024 წელს და 2025 წლის დასაწყისში, რადგან მოგზაურები ეძებენ დამტკიცებას დაგეგმილი 2025 წლის ზაფხულის არდადეგების წინ.

ვენა ეძებს ციფრული მომთაბარეების და სტუდენტების მოზიდვას

დასვენებისა და ბიზნესის ვიზიტორების გაუმჯობესების გარდა, ვენის აეროპორტის ზრდა მხარს უჭერს მთავრობის ინიციატივებს ადგილმდებარეობის მოქნილი დისტანციური მუშაკებისა და საერთაშორისო სტუდენტების დასახმარებლად.

ამჟამად ქვეყანა აფართოებს წითელ-თეთრი წითელი ბარათის პროგრამას, რათა ხელი შეუწყოს კვალიფიკაციის მუშაკებისა და მეწარმეებისთვის გრძელვადიან რეზიდენტურას.

სტუდენტები ასევე სარგებლობენ გამარტივებული საიმიგრაციო პოლიტიკით მსოფლიო დონის უნივერსიტეტებთან ერთად.

თავისი კონკურენტული ეკონომიკით, ცენტრალური ევროპის მდებარეობით და გლობალური კავშირის გაფართოებით ვენის აეროპორტის გავლით, ავსტრია პოზიციონირებულია, როგორც განვითარებადი საიმიგრაციო დანიშნულების ადგილი.

ვენის აეროპორტი გაფართოების ახალ ეტაპზე შედის

სამგზავრო მოცულობებით, რომლებიც პანდემიამდელ დონეს უახლოვდება, ვენის აეროპორტი შედის 2024 წელს, რომელიც მდებარეობს ტერმინალის გაფართოების, სამუშაო ადგილების ზრდისა და ფინანსური მიღწევების ახალი ეტაპისთვის.

თუმცა, მაკროეკონომიკური გაურკვევლობა და ევროკავშირის მდგრადობის ახალი წესები ხელს აბრკოლებს გაურთულებელ ზრდას.

2023 წლის ბოლომდე ყველა გამორჩეული დავალიანების დაფარვის დასრულების შემდეგ, მენეჯმენტმა უნდა შეინარჩუნოს ხარჯების მჭიდრო კონტროლი, ხოლო მომსახურების ხარისხის დაბალანსება მდგრადობის ინიციატივებით მომდევნო წლების განმავლობაში.

ამ გამოწვევების დაუფლების უნარი განსაზღვრავს, თუ ვენის ცემენტი თავად არის ევროპის ერთ-ერთი საუკეთესო აეროპორტი.