მოგზაურები პრიორიტეტს ანიჭებენ უსაფრთხოებას და ხარისხს ევროპული საზაფხულო მოგზაურობისთვის

მოგზაურები პრიორიტეტს ანიჭებენ უსაფრთხოებას და ხარისხს ევროპული საზაფხულო მოგზაურობისთვის

ევროპაში ზაფხულის მოგზაურობის ინტერესი კვლავ იზრდება ძირითად საერთაშორისო ბაზრებზე, უახლესი Long-Haul Travel Barometer (LHTB) 2/2024 მიხედვით.

კვლევამ, რომელიც გამოქვეყნდა ევროკომისიის (ETC) და Eurail BV- ის მიერ, გამოკითხა 7,000 მოგზაური შვიდი ძირითადი საზღვარგარეთის ბაზრიდან.

ინტერესი 2024 წლის ზაფხულში საზღვარგარეთ მოგზაურობს 9% -ით

2019 წელთან შედარებით, ადამიანების 59% დაინტერესებულია საზღვარგარეთ მოგზაურობით 2024 წლის ზაფხულისთვის, რაც 9% -იანი ზრდაა.

მიუხედავად იმისა, რომ ევროპის პოპულარობა უფრო ნელა იზრდება უსაფრთხოებისა და ღირებულების შესახებ შეშფოთების გამო, ის მაინც საუკეთესო დანიშნულების ადგილია, 41% გეგმავს ვიზიტს, 4% -ით 2019 წლიდან.

ჩინეთსა და ბრაზილიას ყველაზე დიდი ინტერესი აქვთ ამ ზაფხულს ევროპაში სტუმრობის მიმართ, ადამიანების 62% და 52% გეგმავს წასვლას, ძირითადად მდიდარ პირებს.

აშშ და კანადა უფრო ფრთხილია, 40% და 42% ინტერესს ავლენს.

ავსტრალიასა და სამხრეთ კორეას აქვთ ზომიერი ინტერესი 37% და 35%, ხოლო იაპონია 19% -ით დაბალია, რადგან მისი მოგზაურობის აღდგენა ნელია.

ყველა ბაზარზე, ახალგაზრდა მოგზაურები და უფრო მაღალი შემოსავლის მქონე პირები ყველაზე მეტად დაინტერესებულნი არიან ევროპაში მოგზაურობით.

უსაფრთხოების მთავარი პრიორიტეტი მოგზაურთათვის

უსაფრთხოება ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორია საქალაქთაშორისო მოგზაურებისთვის, რომლებიც ამ ზაფხულს ირჩევენ ევროპულ დანიშნულებას, 45% პრიორიტეტს ანიჭებს უსაფრთხოებას, 9% -იანი ზრდა 2022 წლის ზაფხულიდან.

ტურისტული ინფრასტრუქტურის ხარისხი მეორე ყველაზე მნიშვნელოვანია 38%-ზე, რასაც მოჰყვება ცნობილი ღირსშესანიშნაობები 36%-ით, რაც 2023 წლის ზაფხულიდან 7%-ით გაიზარდა.

სტაბილური ამინდი ახალი პრიორიტეტია მოგზაურთა 31%-ისთვის. მოხერხებულობა ასევე მნიშვნელოვანია, 20% ამჯობინებს მიმართულებებს, რომლებიც ხელმისაწვდომია პირდაპირი ფრენებით და კიდევ 20% -ით ხელსაყრელი ადგილები კარგი მატარებლის კავშირებით.

მიუხედავად იმისა, რომ ხელმისაწვდომობა ჯერ კიდევ 23% -ის ფაქტორია, ის გასულ წელს 32% -დან შემცირდა, რაც აჩვენებს, რომ ხალხი ახლა უფრო მეტად არის ორიენტირებული ხარისხზე და უსაფრთხოებაზე, ვიდრე მკაცრი ბიუჯეტების დაცვაზე.

უპირატესია მრავალ ქვეყნის ევროპული მარშრუტი

ანგარიშში ნათქვამია, რომ საქალაქთაშორისო მოგზაურების 67% ევროპაში მრავალ ქვეყანაში მოგზაურობას ირჩევს.

სრული მომსახურების ავიაკომპანიები საუკეთესო არჩევანია 51%, რასაც მოჰყვება მატარებლის პასები 30% მათი მოქნილობისა და ხარჯების ეფექტურობისთვის მრავალ მიმართულებით.

უფრო მეტიც, 21% გეგმავს ერთი ქვეყნის სიღრმისეულ მონახულებას, ერთჯერადი / დაბრუნების მატარებლის ბილეთები ყველაზე პოპულარულია შიდა მოგზაურობისთვის 32% -ით, რაც გთავაზობთ მოხერხებულობას მოკლე და საშუალო დისტანციებზე.

მანქანის დაქირავება მიმართავს მოგზაურთა 29% -ს, რომლებიც ეძებენ მეტ თავისუფლებას.

მოგზაურებს სულ უფრო მეტად აინტერესებთ ჩამთრევი გამოცდილება და უფრო გრძელი არდადეგები.

საშუალო დონის ყოველდღიური ბიუჯეტი (100 ევრო- 200 ევრო) 2019 წლიდან 8% -ით უფრო პოპულარული გახდა, ხოლო ორ კვირაზე მეტი ხნის განმავლობაში მოგზაურობები 2019 წელს 13% -დან 21% -მდე გაიზარდა 2024 წელს.

Off-peak მოგზაურობა იძენს პოპულარობას

კვლევის თანახმად, ადამიანების 53% მზად არის იმოგზაუროს ნაკლებად დატვირთულ პერიოდში ფულის დაზოგვისა და ცნობილი ატრაქციონების უფრო პირადი გამოცდილების მისაღებად. თუმცა, ბევრი მაინც ირჩევს იმ მიმართულებებს, რომლებსაც იცნობენ.

იმავდროულად, 61% უპირატესობას ანიჭებს ადგილებს კარგი ინფრასტრუქტურით და ცნობილი ატრაქციონებით, ხოლო 39% დაინტერესებულია ნაკლებად ცნობილი ლაქების შესწავლით.

მოგზაურთა ნახევარს სურს ადგილობრივი ბიზნესის მხარდაჭერა, ხოლო მეორე ნახევარი ურჩევნია ნაცნობ სასტუმროს, რესტორანს და სავაჭრო ბრენდებს.

ევროპის შესვლის მოთხოვნებზე განახლება

ევროპული მოგზაურობის მიმართ ინტერესის ზრდასთან ერთად, ვიზიტორებმა უნდა იყვნენ ინფორმირებული ახალი შესვლის მოთხოვნების შესახებ, როგორიცაა ევროპული მოგზაურობის საინფორმაციო და ავტორიზაციის სისტემა (ETIAS)..

2025 წლის შუა რიცხვებიდან ETIAS სკრინინგს გაუქმებს მოგზაურებს იმ ქვეყნებიდან, რომლებსაც არ სჭირდებათ შენგენის ვიზები შენგენის ზონაში უსაფრთხოების გასაუმჯობესებლად.

გრძელვადიანი მოგზაურები, მათ შორის ოჯახები, ინვესტორები, ციფრული მომთაბარეები და სტუდენტები, უნდა გაეცნონ კონკრეტული სავიზო მოთხოვნებს მათი ყოფნისთვის.

მიუხედავად იმისა, რომ ETIAS მოიცავს მოკლევადიან ვიზიტებს, მათ, ვინც გეგმავს უფრო დიდხანს დარჩენას ან გადაადგილებას, შეიძლება დასჭირდეთ შესაბამისი ვიზების ან ნებართვების მიღება.

ევროპა მზად არის ტურიზმის ზრდისთვის

გლობალური მოგზაურობის გაუმჯობესებასთან ერთად, ევროპა მზად არის მიესალმოს უფრო მეტ საერთაშორისო ვიზიტორს, რომლებიც ეძებენ უსაფრთხო, მაღალი ხარისხის გამოცდილებას.

ტენდენცია უფრო ხანგრძლივი ყოფნისა და სეზონური მოგზაურობისკენ ხელს უწყობს ტურიზმის გავრცელებას მთელი წლის განმავლობაში, დატვირთულ დროზე ზეწოლის შემსუბუქებას და ადგილობრივი ეკონომიკის მხარდაჭერას.

უსაფრთხოების, კარგი ინფრასტრუქტურისა და უნიკალური ატრაქციონების ფოკუსირებით, ევროპულ მიმართულებებს შეუძლიათ დააკმაყოფილონ საქალაქთაშორისო მოგზაურების ცვალებადი პრეფერენციები, ხოლო ხელი შეუწყონ პასუხისმგებელ და მდგრად ტურიზმს.

პანდემიის შემდეგ მსოფლიო მოერგება, ევროპის ტურისტულ ინდუსტრიას შეუძლია შექმნას მნიშვნელოვანი კავშირები მოგზაურებსა და ადგილობრივ თემებს შორის, რაც ხელს უწყობს გლობალური ტურიზმის უფრო ძლიერ და ინკლუზიურ მომავალს.