ხორვატია 2023 წლის წარმატებული ტურისტული სეზონის შემდეგ ადრეული ჯავშნების ახალ კამპანიას იწყებს

ხორვატია 2023 წლის წარმატებული ტურისტული სეზონის შემდეგ ადრეული ჯავშნების ახალ კამპანიას იწყებს

ხორვატიის ეროვნულმა ტურისტულმა საბჭომ 2023 წლის ტურისტული სეზონისთვის დადებითი შედეგები გამოაქვეყნა და 2024 წლის ადრეული ჯავშნების წახალისების ახალი კამპანია წამოიწყო.

რეკორდული წინა სეზონისა და ზაფხულის დატვირთული თვეების შემდეგ, ხორვატია მომავალ წელს ელოდება.

კამპანიის მიზანია 2024 წლის ადრეული ჯავშნები

ხორვატიაში 2023 წლის ტურისტული სეზონის შემდეგ, ხორვატიის ეროვნულმა ტურისტულმა საბჭომ დაიწყო სარეკლამო კამპანია 2024 წლის ადრეული ჯავშნების განსახორციელებლად.

როგორც ოფიციალურ პრესრელიზშია ნათქვამი, კამპანია მიზნად ისახავს ძირითად შემომავალ ბაზრებს, მათ შორის გერმანიას, ავსტრიას, დიდ ბრიტანეთს, შვეიცარიასა და ბელგიას.

ამ ქვეყნებში დაჯავშნის პლატფორმებზე აქციები 2024 წლის თებერვლამდე გაგრძელდება.

"ადრე მოგზაურობის დაგეგმვა და დაჯავშნა არის ტენდენცია, რომელიც ნელა, მაგრამ აუცილებლად ბრუნდება", - თქვა კრისტიან სტანიჩიჩმა, ხორვატიის ეროვნული ტურისტული საბჭოს დირექტორმა. "ჩვენი მიზანია გავაძლიეროთ ხორვატიის პოზიცია, როგორც იდეალური დასასვენებელი ადგილი, რომელიც იქნება ერთ-ერთი პირველი არჩევანი უცხოელი სტუმრებისთვის მათი შემდეგი დღესასწაულის დაგეგმვისას."

ხორვატია 2023 წლის სეზონის ზრდას ხედავს

ახალი კამპანია ხორვატიაში 2023 წლის ზაფხულის წარმატებული სეზონის ქუსლებზე მოდის.

ტურისტული საბჭოს მონაცემებით, ხორვატიამ 2023 წლის პირველ რვა თვეში 8%-ით მეტი ჩამოსვლა და 2%-ით მეტი ღამისთევა 2022 წელთან შედარებით დაინახა.

სხვადასხვა რეგიონს რომ შეხედა, ისტრიამ დაინახა ყველაზე მეტი ღამისთევა 2023 წლის იანვრიდან აგვისტომდე, 25 მილიონზე მეტი - ორი პროცენტით გაიზარდა 2022 წელს.

Split-Dalmatia და Kvarner ასევე დაინახა ზრდა ღამით ყოფნის.

კონტინენტურმა ხორვატიამ პირველ რვა თვეში 1.9 მილიონი ღამე დააფიქსირა, რაც 14% -ით გაიზარდა 2022 წლიდან.

ზაგრებმა 1.6 მილიონი ღამისთევა დაინახეს, 15% -ით მეტი, ვიდრე გასულ წელს.

მეტი ჩამოსვლა, მოკლე დარჩენა შეინიშნება

"პიკურ სეზონში მიღწეული ტურისტული ტრაფიკი ადასტურებს უფრო მეტი ჩამოსვლის ტენდენციას, მაგრამ უფრო მოკლე რჩება", - აღნიშნა სტანიჩიჩმა.

მან აღნიშნა, რომ ამ ტენდენციას აზრი აქვს, რადგან 2023 წელი პირველი წელი იყო პანდემიის მოგზაურობის შეზღუდვების გარეშე.

უკრაინაში მიმდინარე კონფლიქტი და გლობალური ინფლაცია ასევე იყო ფაქტორები, რომლებმა გავლენა მოახდინეს მოგზაურთა ქცევაზე.

მხოლოდ აგვისტოში ხორვატიამ 4,6 მილიონი ჩამოსვლა დაინახა, რაც აგვისტოს განმავლობაში ერთი პროცენტით გაიზარდა.

თუმცა, აგვისტოში ღამისთევა ორი პროცენტით შემცირდა 31.5 მილიონამდე.

ხორვატიის ტურისტულმა საბჭომ განაცხადა, რომ ამან დაადასტურა უფრო მეტი ჩამოსვლის ნიმუში, მაგრამ ზაფხულის მწვერვალზე უფრო მოკლე რჩება.

ETIAS მოგზაურობის გასამარტივებლად

2023 წლის წარმატებული სეზონი და 2024 წლის ახალი კამპანია წარმოადგენს შესაძლებლობებს ევროკავშირის მოგზაურებისთვის, რომლებიც გეგმავენ არდადეგებს ხორვატიაში.

2025 წლის მაისიდან ევროკავშირის ქვეყნების მოქალაქეებს ექნებათ რეგისტრაცია ETIAS (ევროპული მოგზაურობის საინფორმაციო და ავტორიზაციის სისტემა) ვიზაზე უარის თქმა ხორვატიასა და შენგენის სხვა ქვეყნებში შესასვლელად.

ETIAS მოგზაურობას გაამარტივებს ვიზიტორთა წინასწარი სკრინინგის საშუალებას.

ევროკავშირის მოქალაქეებს შეუძლიათ მარტივად მიმართონ ონლაინ მოგზაურობამდე.

დამტკიცების შემდეგ, ETIAS ძალაში იქნება სამი წლის განმავლობაში შეუზღუდავი ჩანაწერებისთვის.

ეს, სავარაუდოდ, გაამარტივებს საიმიგრაციო პროცესებს ევროკავშირის ვიზიტორებისთვის ხორვატიაში.

ხორვატიის მზარდი მიმართვა ევროკავშირის ექსპატებისა და ციფრული მომთაბარეებისთვის

ხორვატიის ძლიერი ტურისტული ინდუსტრია და საზაფხულო კამპანია ასევე აჩვენებს ქვეყნის გათამაშებას ევროკავშირის ემიგრანტებისა და ადგილმდებარეობის დამოუკიდებელი მუშაკებისთვის.

მისი ლამაზი სანაპირო ზოლი, ისტორიული ქალაქები და გარე ცხოვრების წესი იზიდავს ციფრულ მომთაბარეებს და მათ, ვინც ცდილობს გრძელვადიანი გადაადგილება.

მიუხედავად იმისა, რომ ხორვატია ჯერ კიდევ არ არის შენგენის ზონის ნაწილი, მისმა მომავალმა შეერთებამ შეიძლება გაამარტივოს იმიგრაცია ევროკავშირის მოქალაქეებისთვის.

ხორვატიაში გაწევრიანება შენგენში საშუალებას მისცემს გრძელვადიანი უვიზო მიმოსვლა ევროკავშირის ემიგრანტებისა და დისტანციური მუშაკებისთვის ევროპის უსაზღვრო ზონაში.

ამ დროისთვის ხორვატია აგრძელებს ევროკავშირის დამოუკიდებელი მოქალაქეების მიმართვას ცხოვრებისა და იდილური ცხოვრების წესის ხელმისაწვდომი ღირებულებით.

ახლა რა ვქნათ?

მოუთმენლად ველით, ოფიციალური პირები ოპტიმისტურად რჩებიან მომავალი სეზონის მიმართ

შემოდგომაზე და ზამთარში ვიზიტორების მოსაზიდად უკვე მიმდინარეობს სარეკლამო კამპანიები.

პანდემიის დაბრკოლებებისა და გლობალური არასტაბილურობის დაძლევის შემდეგ, ხორვატიის ტურისტულმა ინდუსტრიამ დაამტკიცა სტაბილური.

2023 წლის წარმატებული სეზონის საფუძველზე, ქვეყანა 2024 წელს და მის ფარგლებს გარეთ უფრო მეტ ზრდას ითხოვს.